David Mortari

känns lite dåligt att skriva det här på svenska eftersom att många fler skulle förstå om jag skrev på engelska men men.
David Motari är en Amerikansk marin som förra året kastade en ''puppy'' hundvalp ut för en klippa, oj vilka konsekvenser.
David Motari har blivit attackerad av alla världens djurvänner, bland dem Chris derose, där Chris diagnotiserar David som ''disturbed'' utan någon detaljerad infromation. Visst att en amerikansk marin bad sin polare filma när han kastar ut en valp från ett stup är kanske inte det bästa, med tanke på att det redan finns så många fördommar kring amerikaner. Davids familj har drabbats då djuraktivister har ringt,mailat och konfronterat hans mamma, går man inte lite för långt om man går på en oskyldig gammal tant? kom igen. att demonstrera är en sak, vad kan hans syster och mamma ha för skuld? jag tycker att hatet emot David har blivit någon form av trend, vilket man lätt kan se på youtube, väldigt väldigt många användare gör videoresponser till vilken nytta? allt är redan sagt av en annan! vad som startar dessa trender tror jag beror att vissa celebs på youtube postar en respons, alla hans/hons prenumeranter ser att han gjort en ny video, oj en valp dör? oj 4 soldater dog i irak när dem stred för något större! jag brukar fundera över vad jag lägger tid på, det är därför detta inlägg inte blir längre än såhär.

här har ni en rip av originalet:



Kommentarer
Postat av: Jag

Din äckliga människa. Dom räddar ingen, tänk på att dom mördar OSKYLDIGA människor i onödan, dom sätetr familjer som inget har något i fara. ja, en valp har ju iiinga känslor alls, hur kall kan man vara, har du inget hjärta?

2009-04-21 @ 19:19:52
Postat av: isabelle:)

Horunge!!Jag skulle vilja slänga din mamma från ett fönster, dels för att hon har uppfostrat en liten idiot som dig dels så skulle det vara kul att se en kärrning bli slängd:D De e humor inte en valp

2009-12-20 @ 23:35:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0